En trevlig eftermiddag med "Ljungan" xD


En till bild där jag ser JÄTTE glad ut xD


Hej och hopp :)

Förlåt att jag inte bloggat ngt idag men jag har faktiskt inte haft tid med de. Efter skolan så åkte jag och Carro till mig och hämta träningskläder. Elr mjukisar och linne och sen drog vi till henne och va där. Men skulle vi äta. De börja med att vi skulle äta pannkakor, då fanns de två kvar så då blev de en tur till konsum, där fanns de ju såklart inte pannkakor så då köpte vi ngn potatis för hon hade redan köttbullar hemma. Trodde hon. Neä de hade hon inte så de blev potatis och pannkakor. Fast inte samtidigt xD
Men sen va vi så sjukt flummiga. Båda två vilket sällan händer. Haha " Coola Anna ". Haha bara Carro fattar, hoppas jag. Men på vägen till bussen fortsatte vi såklart att flumma så vi gjorde en liten video till en låt som bär namnet " TAKEN " Haha. Dog nästan när jag såg den. Haha.
Men när vi sen såå.. japp då var vi på friskis. Usch. HATAR ! Vi va på ett danspass och jag kmr ALDRIG mer åka dit. Efter så klagade jag bara och jag tror nog att Carro icke tyckte att de va så kul men sen kom jag hem och så blev de ännu mera klagande, haha. Dans e inget för mig ! :P

Men nu tkr jag att de blir LITE för långt xD
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Det knäppa med de där trosorna var att det också stavade det med K, alltså Koola Anna :-O

2010-11-27 @ 13:07:45
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: emelie

hejhej, fin blogg (:

Kolla min.

Puss

2010-11-27 @ 17:13:58
URL: http://emelieflood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0