En hel dag med städning

Hej, har icke blivit ngn bloggning tidigare idag men nu så. Japp, hela denna dag har jag ägnat mig åt att städa. Som typ alla vet så verkligen ÄLSKAR ju jag att städa. Elr inte. Jag hatar de, det är bara segt och tråkigt. Men man får väl försöka att tänka att det blir fint sen. Men så lyssna jag på rix-fm hela dagen och de var bara samma låtar hela tiden. Hörde ngr låtar 3ggr-.- Men så hörde man ju " standing where you left me " och "hurtful " så de gjorde ju inget :P
Men ni ska få lite bilder somm visar hur det såg ut innan och sen efter ;) <3
( var berädda ( stavning?) på de värsta xD )


Mitt skrivbord innan (A)


Efter :)


Mitt typ sminkbord elr va man ska säga. Innan...

... efter


Mitt sängbord (A) innan såklart :P


Jaa hela rummet men ser ju sängbordet xD ( sen ska mattan på golvet också)


Mina väskor/påsar typ, har ingen bild från innan men de va så mkt så de knappt gick att stänga dörren xD Hehe (A)


Jultsjärnan <3

Haha, men kram på er xD <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Ville du inte vara med på hänga gubben? :(

2010-11-27 @ 17:52:09
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fin blogg du har! :D

2010-11-27 @ 18:55:18
URL: http://lovisacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0