E det inte lite tidigt ?

Hellu igen, har precis ätit och har väl typ inga planer om vad som ska hända innan jag ska lägga mig. De e väl typ att jag ska öva på ordkunskapen, matten har jag redan övat på lite ( prov på torsdag )

Men vet ni vad som hänt idag som jag icke sagt innan. Jopp förra veckan satte dem upp julgranen på gårde och idag har dem tänt den så nu står det en julgran på gården. Men jag kan väl ioförsig säga att det kanske e lite tidigt, e ju en månad kvar men vad gör de om hundra år :)


Lite suddig men, men :P <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, typ:P (Nää, inte "typ", det är så:-P)<3

2010-11-23 @ 20:16:29
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0