Dumma mig...

Blää, sitter typ här och tjurar nu. Som vanligt. Men denna gång så e de för att jag e arg på mig själv för att jag inte börja lyssna på Erik Hassle tidigare. Joo för att i maj typ så kunde man ju liksom vinna att Erik Hassle kom hem och spelade hos en. Jag vet att jag sagt de men var inne på rix-fm:s hemsida nu och så klickade jag där de stod då men då kom de upp med Eric Saade (:S) men iaf och då va de i örebro då som man skulle bo för att vinna så då han jag ju bli glad att tänka att de med Erik Hassle kanske också var någon helt annan stans, men så kmr jag in på den med Erik Hassle. Och jaa kan ni gissa vart man skulle bo för att vinna, joo i stockholm. Jaa såklart, ioförsig så bor ju inte jag riktigt i Stockholm men de e ju nästan.
Men tänk om jag bara börjat lyssna på honom liiite tidigare. Bara en månad typ...

Men iaf, jag kanske bloggar mer om dagen senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0