Vrf kmr jag aldrig på rubrik?!

Hejj:)

Blev inge inlägg igår för de fanns inte dirket ngt att skriva om och de finns de inte nu heller men jag kan ju berätta lite om vad som hänt idag:)

Började skoldagen men tyska. Har prov på onsdag så vi fick öva inför de:) När jag testa att skriva ner allt vi ska ha på provet fick jag bara 1 fel:O När jag öva igår fick jag typ 5 fel:P Men jajja.
På engelskan som e efter lunch så kolla vi på film Wallace and grumit, the curse ofm the were-rabbit:P Vi ska fortsätta kolla på den på torsdag. Den var väl okej men jag tror inte att jag skulle få för mig att gå och köpa den:P
Sista ämnet bild va roligast som vanligt. Vi hade en bild som var klippt i mitten och sen skulle vi rita den andra delen. Vi skulle välja ett ansikte och en ngt annat. Som ansikte tog lilla jag bamse(:P)  och som annat tog jag en bild på en apelsin smakis:P Typiskt Fillan. Fast den bilden var väldigt liten så tror att jag ska göra en till:)

När jag kom hem hade jag träning. Alltså inte hemma och direkt när jag kom hem:P Träningen var kul som vanligt. Anfallsövningar och match och så lite annat:) Men nu ska väl lilla jag underhålla mig på ngt sätt. Kanske öva inför provet:)

Men kram från mig:)

Filmen vi sågXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0