Torsdagen den .... Maj:P

Hejj:)

Har kommit hem från skolan nu. Elr för en timme sen:P Nu har Ida kommit hem med hennes kompisar Elin och Majja:) I skolan idag så hade vi först svenska. Våran grupp skulle spela in filmen men de gick inte för att minneskortet var slut:P:D Tuuur!! På svenskan så läste Cecilia högt och vi ritade och skrev ngn myskoo grejs och på NOn letade vi insekter:P Jag och Elin hittade bara 2 myror och 2 spindar men spindlar e ju igentligen inga insekter:P Sen så ska våran rektor sluta och då berättade Cecilia vem som skulle bli vår nya rektor. Min gammla lärare:) Hihhi.
Men igår så skulle vi beställa från H&M mamma sa att jag fick välja mellan kläningen som jag la ut på bild och sen så var det en tjol jag också ville ha men den fanns inte så mamma beställde kläningen men när jag kolla idag så fanns den och vi har beställt den nu!! Så jag fick båda:D! Tack så mkt mamma och pappa<3!!:D
Meenn kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0