Inte igeenn!!

Då var man sjuk igen:( Förkyld och mår lite illa:( Åhh. Om nu läste bloggen igår så såg ni att de inte blev ngt inlägg. Hade ganska mkt skolarbete som jag var tvungen att komma ikapp med och nu hamnar(stavning?) jag efter ännu mer men jajjja. Men igår fick jag änntliiiiigeen träffa Carro:D Jippie!! Vi hade inte träffat varandra på 3 och en halv vecka:O Men sen var de träning. Jag gick fast att jag var lite förkyld men jag hade inte varit på träningen på jätte länge och ville verkligen gå och de var lika kul som vanligt:D Men då när jag kom hem från träningen gjorde jag ganska mkt SO iaf:D

Men när jag vaknade idag så mådde jag inte så bra så de blev ingen skola  som jag skrev. Nu sitter jag och chattar med Emmi som också e sjuk:( Men idag ska jag göra mer SO.
Men nu MÅÅSTE jag fortsätta att chatta me Emmi:)<3
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig :)

2010-05-11 @ 15:44:41
URL: http://minux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0