En vacker torsdag i maj:)


Hade lust att lägga in en bild:P
Hejj och hopp:D

Nu e de torsdag igen då och imorron fredag:P Torsdagar innebär ett tråkigt NO pass på eftermiddan:P På engelskan jobbade vi lite i ett häffte och sen fortsätte vi att kolla på filmen:) På svenskan skulle vi göra klar en grej men de va jag redan klar me så jag fick läsa hela lektionen men kunde inte koncentera mig så jag läste ungefär 1 sida på en timme(a)
Sen var de då dags för NO:( Vi skulle ut och hitta växter. Läraren dela upp oss i grupper så i grupperna fick vi gå och plocka ngr växter. Va helt okej. Men när vi va klara fick vi en ganska lång rast i solen och sen var de dags att sluta:D 40 min tidigare. Och nu sitter jag här och gör ett inlägg:)
OCh juste förlåt för att de inte blivit inlägg på jätte länge:(
Kram från lilla mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0