En glad dag för Fillan

Hejj:)

Om jag skulle samanfatta dagan innan jag berätta om den skulle jag bara skriva:D Förutom att jag e sjuk.Va hemma från skolan idag igen men de e mkt bättre nu:)
När pappa kom hem hade han köpt en ny mobil till mig eftersom att den förra blev stulen:( Sen kom de vi besällt från H&M:) Allt förutom en randig tröja. Hade tagit kort med mobilen och skulle lägga ut men de gick inte så bra:P Kanske får hjälp av mamma elr pappa imorrn:P:) Men bild på mobilen var de bara att hämta på google så här e den:P

Hehhe:P

Men kram från glada Fillan:)

Hmm fast nu har jag inga nummer längre men jag har samma nummer som jag haft i typ 2 veckor så ni kanske kan smsa mig så jag får nummret:)

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad fin! :D

2010-05-13 @ 09:05:48
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Fillan

Sv: Tack så mkt för nummret Jenny:) Kunde inte smsa tillbaka har inga pengar på mobilen:P

2010-05-13 @ 12:49:31
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0