Skoldagen... :P


Hejj:)

Japp nu e det tisdag och jag e frisk igen:DD Var ändå inte i skolan igår men på eftermiddan så var jag så pass frisk att jag kunde(stavnig?) gå på träningen:D Hihhi

Jaa som vanligt så tycker jag inte om torsdagar. Låång dag. Vi hade vikarie på tyskan. Josefine tyska lärarn:))) På svenskan så gjorde vi samma sak som vi gjort typ tusenlektioner. Jätte tråkigt.... Men man överlever. Jaa och som vanligt var det tråkig NO lektion men vi sluta 45minuter tidigare:D. Mycket braXD Fast nu måste jag göra det hemma istället...
Men på tyskan var vi bara 6pers fast vi igentligen är typ 26:O Undra var alla dem var...XD
Men ajaaa. Som sagt var så måste jag göra NOn nu. Har typ skrivit 3 sidor och på torsdag ska vi ha skrivit 10..
Meen de gåår nogg

Krrrrraaamiizz<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0