Rosa med gröna antener(?)


Heluua:))

Nu e det ju tisdag igen. Veckorna går verkligen snabbt:P Men iaf. På tekniken så gör vi bilar av glasspinnar. Min, Elin och Izas blir verkligen jätte fin. Elr inte. Jag vill att vi ska måla den rosa och ha gröna antener men det tycker inte dem:P Hahaha. På SOn redovisade vi om länder och om världens barn. Jag och Elin redovisade tillsammans. Jag om landet och hon om barnet. Jag tycker att det gick bra. Fast vi bara fick typ 5min på oss så kunde jag nästan utantil:O Sen på idrotten så höll ngn 9 lektionen. Vi spela innebandy. Var rätt kul men jag var riktigt dålig på de. Sen kom farmor och hämta och vi åkte hem till henne och åt mellis och sen midda

Ähmm nu e det typ bara 2 dagar kvar tills vi åker till Norrköping. Läääääääääääängtar!!
Kramis<3

Kommentarer
Postat av: bettina!

ja!



vrf var du inte på tyskan idag?

2010-03-31 @ 15:13:26
URL: http://dit
Postat av: Elin

konstigt ?, har du någon gång sett en bil med rosa antenner (stavas ?), du är rolig du :P

2010-03-31 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0