Ni MÅSTE!!!


Hej:)

Har ju inte blivit inlägg på ett tag men ändå.

I tisdags så va ju jag hos farmor:) Vi skulle åka och fika men när vi kom hem hade jag en kläning med mig:D:P
En blå och enligt mig jätte fin. Jag försöker få mamma att hjäpa mig att fixa in bilder från hennes kamera med neä.

Igår så var mormor här och vi bakade. Blev damsugare oc kanelbullar. Damsugarna blev as äkliga med bullarna blev goda:D Bulldegaen jäste(stavning?) as mkt. Har bild på den också som jag ska lägga ut

Idag var jag och bowlade med laget:D Vi var 7pers. Jag, Claudia, Isabelle, Jenny, Moa, Gulizar (stavning?) och Delara(stavning?). 2 banor var bokade. Jag, Claudia ocg Isabelle delade bana. Isabelle vann stort:P Jag och Claudia fick exakt lika mkt. Sen gick vi hem till Isabelle och åt lasagne:D Mumms...
Jag hade tagit med mig bullar från igår också XD
Ska lägga in bilder från de här också:D

Sen var det en sak till. Ni MÅSTE gå in på Claudias blogg! De e en av dem bästa:D Enligt mig iaf. Så klicka här och nu CLAUDIASBLOGG

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Betty

vad kul du verkar há haft :)



ses♥

2010-03-05 @ 08:17:57
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0