Match avklarad


Heeeeeeeej<333

Japp nu e jag ju hemma från matchen fast det var jag ju på förra inlägget också men det var roligare att göra ett tillXD. Japp vi åkte ju till ngn hall idag för att splela match. Vid hallen låg det en förskola som hette förskolan Filuren Hihihi:P Men när vi väl va i hallen så började ju matchen efter ett tag. Isabelle var sjuk:( Men vi vann ändå. Jag gjorde min första faul(stavning?) duktigt va?:P Sen måste det varit ngt med golvet för det var flera som hallkade(stavning?) fleera gånger. Det första jag gjorde när jag gick ut på golvet va att jag nästan rammla (stavning igen?) Men aja som jag sa så vann vi. 35-45. Haga vinner alltid:P

Ajja kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0