Jag har saknat dig


Åhh jag bara älskar att vakna och slå upp ögonen och solen lyser in i fönstret fast klockan bara är vid halv sju.
Jag älskar att kolla på termometern som visar 0-5 grader.
Jag älskar att när man går i grusbacken där snön håller på att smälta undan. Där jag gått varje dag hela vintern och på måndagen när man gått där kände att snön inte var lika djup längre och när man gick där på tisdagen och det hade smällt massa bara från måndagen.4
Jag älskar också att på nästan alla vägar där det varit snö förut e det nu asfallt(stavning?)
Det e ett ganska bra tecken på att det e vår typ nu:) Den våren man har gått och saknat hela vintern och nu verkar den vara här:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0