Imorrn!!!:D


Heej<3

Nu är det bara 1 dag kvar tills vi åker. Alltså(?) imorrn. Jag tror nästan inte att jag har längtat sååå mycket. Imorrn är jag ledig så då ska jag packa fast jag kanske börjar med det redan ikväll. I skolan idag så börjar vi med matte. Helt okej. Hemkunskap. Jag undrar vad vi ska göra och vem vi har som lärare. Sen på svenskan så ska vi vara klara med ngn läsförståelse men det var två frågor jag inte viste(?) så jag ska fråga Carro vad det är för ngt(a)
Ikväll är det den sista träningen innan cupen. Vi ska få matchkläderna och vi ska säkert få veta mer om de. Var berädda(stavning?) på att det här kan vara det sista inlägget innan vi åker. Sen blir det inget för än på söndag elr måndag

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0