Hahhah


Hejjj<3

Blev inget inlägg igår. Hahaha. Tror jag:P Men iaf. Jag och Emmi sov över hos Carro<3 Elin kom på kvällen men sov inte över:( Carros syrra och föräldrar(stavning??!) skulle bort på kvällen så vi åt middag vid typ 7,8 tiden. Tacos:D Hhihih. Ähm. Sen var jag typ galen och hoppade runt i deras vardagsrum, kök elr vad man ska sääga. Somm vanlit:P Men ändå. Sen så skulle vi göra kladdkaka. Den blev lite konstig. Det blev lite mkt smör på ngt sätt:P

Idag så vaknade Emmi vid 20 i 10 och jag typ 10 och Carro strax efter. (Carro vakna sist som vanligt:P) Jag skulle till centrum med familjen vid typ 12 men innan så skulle vi baka scones(stavning?) till frukost så vi bestmämde(stavning?) att jag skulle ta 25an och möta dem vid cenrum istället för att komma hem först. Blev gott men det blev ganska för mkt salt i. Enligt mig iaf:P Sen som sagt mötte jag familjen och vi lånade böcker om typ marsvin, kaniner och hamstrar. Jag tkr att ida ska köpa en kanin men de tkr inte hon:( Men man vet inte vad som händer:P Sen så köpte jag new moon som kom ut idag:D Ska kolla på den ikväll:DDDD
Får se om det blir ngt mer inlägg sen idag..
Kramizz<3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Lyllo!! Men ska ändå köpa den ;)

2010-03-20 @ 18:07:53
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0