VAKNA MED THE VOICE!!


Hej :)

Nu är det andra gången jag hinner göra ett inlägg på morgonen.
Som jag sa förut. Idag börjar jag 10:15 så behöver inte direkt stressa. Jag stälde klockan på 06:15 men gick upp 07:01. Hiihi. Jag är ganska morgon pigg:P
Frukosten idag blev en macka och mjölk med havre fras. Samma som igår och iför går och innan det och innan det:P
Men nu sitter jag i soffan och kollar på VAKNA MED THE VOICE. Jätte bra program. Kolla på det ngn gång. Det går klockan 06:30-09:00 på kanal 5 från måndag-fredag. 
Så börjar jag min morgon och har gjort i ett halv år. 
 
  Kram från mig

Det blev ett ganska onödigt inlägg men jag hoppas att det blir ett lite bättre inlägg när jag kmr hem vid 15 tiden:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0