Vad ska jag ha för rubrik? :P


Hejsan, jag kom inte på ngn bra rubrik och då fick de bli det som det blev:P

 Japp då var det torsdag och en skoldag kvar denna lilla vecka:P
Idag fick jag testa hur det var att sluta kvart över 4. Har alltid slutat kvart i tre på onsdagar för att jag har haft tyska. Men nu har dem ändrat tid så då fickk jag ha samma tid som dem som har spanska i våran klass. Men det var bättre än att börja klockan 8 på onsdagarna. Till och med jag tycker att det är tidigt. Men det var inte lika tråkigt som jag trodde att det var att gå så sent men lektionen innan var VÄÄÄÄLDIG tråkig. Vi hade NO i typ 2 och en halv timme och lärarn stod bara och prata hela lektionen. Jätte tråkigt.
En annan sak som är väldigt tråkig är att Josse fortfarande är sjuk:( Hoppas att hon kmr till skolan imorrn. Och nu är det bara 2 dagar kvar till matchen och 322 dagar kvar tills jag fyller år:P

Kram från lilla mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0