Tråkiga läxor och träning


Tjooheej!!

Jaa. Då var det onsdag. Bara 2 skoldgar kvar denna lilla vecka:p
Jag har kortat ner so texten till redovisningen så nu kan nog Elin och Emelie känna sig ännu lugnare. Hoppas att det går bra♥ Under tiden jag har varit hemma idag så har jag bara gjort läxor. Tyska, so och hemkunskap.Öhh jobbigt. Men sen var det ju onsdag och träning. Claudia var inte där. Tråkigt:( 
Träningen var iaf inte lika jobbig som den var i måndags och nu är det bara 3 dagar till matchen. Vi ska KROSSA dem!!
Hejjja Haga:P

Kram från mig♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Hm.. Vad heter eran idrottslärare? Hejja Haga! ☺

2010-01-13 @ 21:09:48
URL: http://ennyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0