Tisdag och farmor:)


Hej på dig:)

idag var det iaf lättare att gå upp på morgonen:P
Tisdagen såg lika dan ut som den alltid gjort. Farmor kmr och hämtar mig när vi slutar och Ida sitter ibak i bilen. Sen åker vi hem till henne och äter en fralla och dricker juice:P Hon frågar självklart också om jag har ngr läxor och det har jag oftast. Så nu kan Emelie och Elin känna sig lugna för nu har jag renskrivit texten och den blev inte riktigt två sidor. Men jag undrar hur det ska gå och redovisa. Vi har inte fixat så många bilder än och vi har inte klistrat upp allt på pappret. Men det går nog:P

Kram från mig:)

Nu är det nog bara 324 dagar kvar till min födelsedag:P

Kommentarer
Postat av: Emmi

Bjuu, nu kan jag vara lung, men jag vet inte hur redovisningen kommer att gå, men fillan vad ska du göra i morron för att jag och elin KANSKE skulle va och då kan du ju KANSKE va med så kan vi ju fixa :P <33



Kramar från Emmi Pemmi <3

2010-01-12 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0