Sjuk:(


   Hej på dig:)

Blev inget inlägg igår så då passar jag på att  skriva det jag skulle skriva igår. På svenskan så gick vi  till biblioteket. Jag lånade 4 böcker och 2 av dem hade jag redan läst:P Men dem böckerna är väldigt bra:P
På SO:n så hade vi redovisningar. Det var bara 3 som redovisade och jag, Elin och Emelie var inte ngn av dem 3. Men vi ska redovisa på tisdag.

 Klockan åtta började lets dance och då satte jag mig självklart i soffan och kollade på det. Sen så firade vi ju mamma på kvällen:)

När jag idag vaknade fem över åtta och skulle gå upp inför matchen så kände jag hur det snurrade i huvet. När jag satte mig så slutade det men så fort jag reste mig igen så började de snurra igen och sen efter 5minuter så började jag må illa också. Så det blev ingen match idag:( Jag som hade sett ifram mot de så mkt. Men jag hoppas att det gick bra för laget.
 Sen tror jag faktiskt inte att jag har så mkt mer att säga.
Kram från mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0