Onsdag igen :)



Hej!

Då var det redan onsdag. Dagen har varit helt okej.
Vi skulle ha tysträkning på matten idag men det blev inte så tyst. Sen hade vi hemkunskap med Ann. Hon hade precis berättat vilka grupper vi skulle va i nästa vecka när vi hör ett pang och vi ser hur det blir grönt utanför klassrummet. Då är det ngn som har tänt på en raket elr smällare. Så de brann lite inne på toaletten och vi var tvungna att sprina ut i kylan. Bläää. Isället för att ha svenska så fick vi sitta och kolla på film i cafeterian:D

Sen var de träning idag som vanligt. Idag kom vi inn:D
Det blev väldigt många straffar(stavning?) och försvars övningar. Men jag tycker att det gick ganska bra.
När jag skulle hem var bussen bara 3min försenad!! Jag trodde att den skulle vara minst 10min försenad tack vare de här kaosett. Jag undrar hur det går imorron bitti. Hoppas att jag inte kommer försent!
Första ämnet är engelska. Prov! Jag undrar hur det går. Jag känner mig lite osäker på cereals men jag tor att jag kommer ihåg de:P
Hihhi

Nu ska jag fortsätta att kolla på robinson:P
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0