Läxor!!


Hej,hej

Har inte blivit ngt inägg på ett tag. Har varit JÄTTE mkt läxor!!
På söndagen så åkte ju jag och Jenny och kollade på Har du hört ryktet om morgans. Den var väldigt bra. Rekomenderar den:)
Igår blev det inget inlägg för då var det som sagt väldigt många läxor och träning. Vi hade Svenska läxa, engelska läxa, hemkunskaps läxa och tyska läxa. Ganska mk att göra. Men jag han göra svenska och hemkunskaps läxan och lite av tyska läxan:) Men jag har fortfarande ganska mkt tyska kvar och massa engelska. Blääää. Men det går nog.

Idag kom farmor som vanligt på tisdagen och hämtade. Hemma hos henne så skulle jag göra klart alla läxor. Men när jag kom till henne så har jag självklart glömt tyska boken hemme och när jag började på engelskan så var det saker jag inte fattade. Så jag måste göra tyska när jag kmr hem och jag måste göra engelskan på en dag!! Men jag tror att jag hinner.

Jag har inte riktigt börat att få in bilder. Men jag hoppas att det ska gå snart.

Fram fån mig<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad hade vi i svenskan? Var det det där med skriva en text om en seriefigur och det eller var det någe mer? :)

Kram,

Lina<3

2010-01-19 @ 21:11:33
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0