Inlägg på morgonen...

Hejsan på dig san:)

Idag var första dagen som jag han göra ett inlägg på morgonen. Gick upp vid 6 för att gratta mamma. Igår hade pappa köpt ett kamera stativ som vi skulle ge henne. OCh igår på ica köpte vi en sköna hem tidning. Fast hon har så många tidningar så hade hon inte den. Idag så ska vi ha redovisningar. Jag Elin och Emelie ska då redovisa om Alexannder den store. Hoppas att det går bra. Sen på svenskan kanske vi ska gå till bibloteket. Vet du någon bra bok som jag kan låna??
Nu är det bara en liten skoldag kvar och en dag kvar till match. Jag säger som jag brukar. Hejja Haga:)

Kram från lilla mig♥♥♥
Och vi ses förmodligen i skolan denna lilla, kalla dag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0