Tjoolahopp!!


Hej!!

Idag har det faktisktk varit en ganska okej dag i skolan fast det var lite jobbigt att gå upp:P
Första lektionen vi hade idag var tyska. Josefine var tillbaka:) Det är både bra och dåligt för hon är mkt bättre tyska lärare än vikarierna men när vi har vikarier så är tyskan mkt lättare:P
Sen var det matte och vi hade Björn.  Det var lite pratigt på lektionen idag så han bestämmde att på onsdags lektionen skulle alla vara tysta. Om vi inte var det så skulle han antingen skicka ut oss ur klassrummet elr ringa våra föräldrar. Så då gäller det att vara tyst. Tillslut var lektionen slut. Efter lunchen hade vi engelska med Ann som är min favvo lärare:) Vi arbetade med ngt konstigt papper. Inte så svårt faktiskt:D Sista lektionen var bild. Vi håller på att rita ngn maträtt. Sen ritar vi ett kors i mitten och sen färglägger vi det med 4 olika pennvarianter:P
Halv kul men bild är inte heller mitt favvo ämne:P
När skolandagen var avklarad var det bara hem och byta om. Sen var det träningsdax!!
Idag var Claudia på träningen!! Det blev ganska mktr match och det tkr jag om.
När träningen var slut var jag röd som en tomat i ansiktet. Så träningen var ganska jobbig.
 
Men nu ropar pappa inne i köket och säger att det är mat så det är väl bäst att lyssna på honom:P

Kram,kram från mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0