Ajjj!


Hej♥

Nu har jag precis kommit hem från Carro.
När jag var där igår så bestämde jag mig för att sova där så då blev det så.
När jag kom dit startades datorn igång och Carro gjorde ett inlägg på bloggen. Sen satte hon på ett videoklipp med godis på. Taskigt. Man blev inte lite suktad. (Hur stavas det?) När hon var klar blev det ett dopp i deras pool. Graderna gick mellan 38-39 grader. Efter ett tag kändes det nästan som att det blev lite för varm så jag gick upp och när jag skulle gå ner igen så skrapade jag upp foten på något. Jag tyckte att det sved lite så efter ett tag kollar jag vad jag gjort för något och då ser jag att det hade börjat blöda. Det är inte ett så stort sår men det gör ändå ganska ont.
När vi var klara  och färdig duschade var det rulla köttbullar som gällde.
Dem blev väldigt goda enligt mig:P

Idag så vaknade jag vid 11. Jag smyger mig fram till Carro och kittlar hennne så hon vaknar:P
Det var ganska kul:P
Vi åt frukosten framför tven och kollade på robinson fast vi hade sett de dagen innan. Men jag tycker att det är helt rätt som åkte. Någon som håller med mig?
Sen vid 5 tiden så började jag vandra den långa vägen från Carro hem till mig och nu sitter jag här med datorn i knät och gör ett inlägg:P
Hihhi

Kram, kram från mig♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, aj! Hur är det nu då? ;)

2010-01-24 @ 20:03:07
URL: http://ennyss.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi:D, du kittlade mig med en borste, du är lite tossig du:P

2010-01-24 @ 20:57:41
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0