Vad var det de hette för något? :P


Hej:)

Har precis kommit hem från skolan och har som valigt satt mig vid datorn direkt:P
Har också bestämmt att det inte blir ngn träning för mig idag:( Mådde illa på morgonen och gör det fortfarande. Bläää.

Som vanligt på onsdagar så var skoldagen ganska kort. Vi hade bara matte, svenska och hemkunskap. Idag var faktiskt hemkunskapen rätt kul. Vi gjorde engelsk frukost. Jag kmr inte ihåg vad det var vi gjorde. Är det ngn i klassen som kommer ihåg det för jag har såklart glömt bort. Inte ovanligt alls:P Vi var indelade i små gruooer. Jag var i grupp 4. Ann sa att vi inte skulle få vara med kompisar men jag fick vara men Elin iaf fast hon är en av mina bästa kompisar. När vi tillslut var klara med allt var det dags att äta det vi hade gjort och sen fick vi dricka te till. Jag viste att förra gången jag testade att dricka te så tyckte jag inte om det men jag tänkte att jag kankse hade ändat mig. Men det var lika osmakligt som förra gången:P
Hihi. Jag får väl lära mig att dricka det:P

Men nu ska jag gå och äta mellis. Är verkligen vrålhungrig!!!
Kram, kram från mig♥

Jag har fortafarande inte lagt in ngr bilder men det kmr snart.
Har inte orkat fixa dem från kameran till datorn:P Hiihi



Kommentarer
Postat av: Lina

Scones;)

2010-02-04 @ 11:40:10
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0