Tjjaa :P


Hej♥

Då var det måndag igen.
Dem vanliga skolaämnerna. Tyska, matte, engelska och bild. Ganska kuliga ämnen:P
Tyskan var faktiskt ganska kul idag! Föst så hade vi läxförhör och sen fick vi spela ett spel. Jag och Jenny var på lag. Vi förlorade stort:( Dem hade 45 poäng tror jag och jag och Jenny hade typ -25. Vi räknade inte:P
När det hade gått en timme och lektionen var slut var det dags att gå ner till skåpet och hämta matte boken. Matte är inte lika roligt längre när vi inte har Mårten. Men det är ändå helt okej. Jag tror att jag hann göra 2 sidor:P
På lunchrasten så fick jag och Carro hälsa på den nya tjejen i Jennys och Josses klass. Hon sa inte många ord under rasten:P Men jag förstår henne. Hon kommer helt ny och så hamnar hon med 4 pratkvarnar:P
Hihhi. Dem sista ämnerna var då engelska och bild. Båda med Ann. Nästa vecka så ska vi vara klara med bilden vi håller på med. Det känns som att jag inte kommer att hinna.
Undra hur jag ska göra då. När Ann tillslut sa att lektionen var slut var det bara att springa ner till skåpet och hämta jackan. När jag kom upp från tpappan och såg bort mot busshålls platsen såg jag att bussen redan var där. 
  Men jag hann. Det var väl tur det för anars hade det varit lite stressigt till träningen sen. Då hade jag nog varit hemma typ nu.

Som jag sa. Snart är det träning. Jag hoppas att vi får spela mycket match då:P Hihhi. Det är det roligaste. Jag hoppas att Claudia är där :) Hihih

Just det. Det finns ett jätte roligt ord som Jenny verkligen tycker om. Hon blir helt galen när man säger det:P
Här kommer ordet:
Tjaaa :)
Hihi. När jag sa det på bussen så sa hon att det lät gamalt. Det roliga var att hon som satt brevid mig var lite äldre så när Jenny sa det så liksom sa hon hmmhm. Det är kanske lite svårt att förklara men kul var det:P

Sen var det en till sak. Är det ngn mer än jag som tycker att Jenny ska fixa tillbaka sin blogg igen?
Om ni tycker det så tycker jag att ni ska skriva en komentar och säga det. Vi ska kämpa så att hon ändrar sig:P Hihii

Nu får du en jätte kram av mig.
KRAAM♥
Hihii


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha :) Det går inte att fixa tillbaka bloggen om man redan har tagit bort den ;)

2010-02-01 @ 16:01:17
Postat av: Fillan

Får komentera min egna blogg nu när det inte går att svara på Jennys.



Så till Jenny:P Jag vet att man inte kan fixa bloggen när man har tagit bort den men du kan göra en nu blogg;)

2010-02-01 @ 16:13:37
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0