Träning avklarad


Hej♥

Nu har jag precis kommit hem.
Träningen var kul förutom att jag hade glömt min boll förra träningen och Jenny hade glömt att ta med den men jag ska få den på söndag. Japp då är det match mot Duvbo.
Vi ska vinna. Men vi förlorade mot dem förra gången:(
Vet inte om jag har berättat det men det har börjat 2 nya tjejer där. Felicia och ngt vad hon nu hette. Så nu är vi 14 i laget. Tror jag:P

På bilden så har vi ritat en bild på en maträtt vi gillar i 4 olika metoder elr vad man ska säga. Man delade upp pappret på fyra olika delar och sen ritade man på hela pappret och tillsist så färglagde man med olika färgtyper på varje ruta. T ex Torrkritor, vanliga kritor, oljepastel kritor och färgpennor. Nu har Ann satt upp dem i matslen:( Min blev asful. Jag är inte nöjd med den alls men det är bara att bita ihop:P

Kramiiiiiiiiiiiis♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att den blev fin, och den gröna bakgrunden blev slutklämmen:)

2010-02-10 @ 19:51:56
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0