Temadag igen


Hej och hopp, 
då var det fredag nu igen. Veckorna går verkligen fort. (undra hur många gånger jag hhar nämt det i bloggen:P Hihihi) Men ändå. Vi hade temadag i skolan igår och då även idag. Rätt okej. Av slutet av dagen så skulle vi kolla på ngn film. Kmr som vanligt inte ihåg vad filmen hette men den var inte så bra. Det handlade om ngn kille som dansade balett. Carro rätta mig om jag har fel för jag tror inte diekt att Jenny föstod vad den handlade om:P
Vi fick inte se klart slutet. Vi ska se klart den i veckan som kommer. Mikaela(stavning?!) började prata om ngt konstigt och sen sa hon att vi slutade. Jippie!! Men efter visste jag inte om vi slutade för Björne hade sagt att vi skulle samlas i kassrummet och prata om filmen.  Jag blev osäker så vi gick tillbaka oc frågade ngr i klassen och alla sa att vi hade slutat men eftersom att det bara var ngn minut kvar tills bussen gick redan innan vi hade gått ner så missade vi den och Elin skyllde på mig:( Mycket elakt:P

Ikväll e det lets dance. E inte så kul längre men jag kommer nog se det ändå:P

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, knäppis:P <3

2010-02-19 @ 16:40:08
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Mycket bättre C:

2010-02-19 @ 18:52:14
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon stavas Michaela C:

2010-02-19 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0