Melodifestivalen 2010!


Hello:)

Nu är det bara 2 minuter kvar till premiären av melodifestivalen 2010! Jag är nyfiken på låtarna, kläderna och programledarna:P Är det ngn mer än jag som ska kolla på det? Är det ngn mer än jag som gör det vem hejjar ni på nu innan. Innan jag har hört låtarna och bara tänker på artisterna så hejar jagg på Linda Pritchard(Hon var med i idol 2008 och jag hejade på henne då :D Blev jätte glad när jag fick reda på att hon skulle vara med. Hoppas att låten är lika bra som hon:P) och sen tror jag att jag ska heja på Salem al fakir.
Aja kanske hejar på ngn annan också när jag hört låtarna.
Hoppas att n får en härlig kväll:)
Kram från mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0