Matteprov!!


Hej:)

Jag tror att ni hsr sett att jag har ändrat lite i designen och det blev inte så fint elr vad man ska säga. Texten e jätte irri att läsa. Ska fixa det men inte idag. Tror jag:P

I skolan så hade vi då matteprov som jag sa på förra inlägget. Gick rätt bra. Matte är ju trots allt mitt favvo ämne. Men jag vet redan nu att jag kmr ha minst 1fel. Glömde att skriva dit en 0a. Men aja. Det gör ju inte så mkt.

När jag kom hem från skolan så skulle jag ju som vanligt fixa mig iordning till träningen. Med de så menar jag packa väskan, byta om och äte mellis.
På träningen blev det mkt träning på inkast och straffkast och sen fick vi spela massa match:D
Undra vad som händer på träningen på måndag?

Kram från lilla Fillan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0