Match dags:D


Hej och hoppsan:)

Var det ngn som kollade på melodifestivalen igår?
Vem hejade ni på?
Innan jag hade hört låtarna så hejade jag ju på Linda Pritchahrd och salem al fakir.
När jag hade hört låtarna så hejade jag fortfarande på dem:P Lindas låt var inte specielt bra men jag tror att det hade gått ganska bra i eurovison. De lät lite som alla låtarna som brukade vara med i eurovison.
Men hon gick ju ändå inte vidar men som tur var så gjorde Salem det:)

Om ngr timmar så ska jag spela match mot sydcenter. Har gjort det förut och då vann vi. Men man vet ju aldrig vad som ska hända.
Nu kanske jag ska gå och hänga upp kläderna i garderoben. Pappa har tjatat om det i 2 veckors tid men jag har ändå inte gjort det?

Kramis från mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0