Ingen veckans fråga än så länge :(


Hej♥

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Direkt nät jag kom hem satte jag mig vid datorn och kollade om Carro hade skrivit veckans fråga. Det hade hon inte:(
Men den dyker nog upp där snart.

Som jag sa så har jag precis kommit hem från träningen. Blev mycket match och försvarsövningar. Precis det jag tycker om:D Vi fick också reda på att vi ska spela match i helgen. Som vanligt. I helgen ska vi spela mot syd center. Vi har spelat mot dem förut och vunnit. Men som det gick i helgen så vet man ju aldrig vad som händer. Skilnaden mellan den här matchen och dem vi brukar ha är att den här är klockan 18:00. Annars brukar det vara dagtid:P

Blev ett ganska kort och tråkigt inlägg men iaf

Kram från mig♥

Kommentarer
Postat av: Jozzy

Sv: Jag håller fullständigt med dig Phil. Är de inte gulliga?

2010-02-01 @ 19:37:10
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0