Haga vinner alltid. Nästan:(


Hellu♥

Efter en lång dag så är en söndagen snart slut.
För mig så började dagen klockan 08:34 och sen var det match vid 12.
Jaappp förra gången vi mötte duvbo förlorade vi med typ 20 poäng elr vad det nu var. Men då var dem personer och vi var bara 6 stycken. Men den här gången var vi 11 och dem var 8. Efter första perioden var det 4-16 till oss:D Så vi vann matchen. Det innebär då att vi kmr 3 i serien!! Jippie.

Vid 5tiden skulle vi åka till mormor. Med vi manar jag mamma, pappa, ida och jag. När vi var där mötte vi min gammelmormor som också skulle dit. Hos mormor blev det köttbullar och potatis och fruksallad till efterrätt:)

Sen idag så ska jag kolla på sista avsnittet av en annan del av köping. Vad brukar du kolla på på söndagarna. Måste ju veta vad jag ska kolla på nästa vecka:P

Krammiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0