Grattis♥


Goddag, godeftermiddag elr godkväll. Ni får välja vad som e bäst:p
Idag e det ju 28de februari och Maria har namnsadg. Måste passa på att gratta Farmor, Carro och Carros mamma på namnsdagen:) Så grattis på namnsdagen:P Idag har det nog inte hänt så mkt. Kollade på reprisen på melodifestivalen, spelet wiiet, datorn och hade tänkt att städa rummet men så blev det inte:P De e ju lov nu. Här e mina planer på lovet

* Måndag: New moon på bio:P Om jag hinner så e det träning efter och till sist(stavning?) åka till farmor
* Tisadag: Vara hos farmor
* Onsdag: Träning på kvällen iofs men annars vet jag inte vad som händer
* Torsdag: Emma(min kusin) kmr till farmor på kvällen. Men på dagen tror jag att vi ska bowla med laget:D
* Fredag: Vara hos farmor?
* Lördag: Ingen aning
* Söndag: Ingen aning här heller:p

Aja. Vad ska du göra under veckan?

Hiiih, Kramisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0