Fredag...


Hej:)

Då var fredagens skoldag avklarad. Carro var sjuk:( Jenny har försökt övertala mig att gå på festen. Men jag ska nog ändå inte göra det. Det är för alla 6:or och skolfester brukar inte vara så kul. Alla klassen förutom våran ska gå:P
På rasten följde jag med Jenny till centrum. Hon köpte en ny tröja som hon ska ha på festen idag. Väldigt vacker enligt mig:)
På svenskan så skulle vi skriva klart våra serier. Jah hann inte klart men det är typ 5 personer som är det så jag måste nog inte stressa så mycket.
På SOn så hade vi fortfarande en vikarie. Vi skulle kolla på film. Zozo hette den. Den var faktiskt helt okej. Vi ska se klart den på tisdag. undrar hur den slutar:P

Ikväll är det lets dance och imorrn så är det melodifestivalen. Ska kolla på båda:P

Men nu ska jag göra ngt annat. Kram från mig<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Zozo är jättebra! Jag vet hur den slutar..hihi =)

2010-02-05 @ 17:24:35
Postat av: Josse

Synd att du inte kom, det skulle vara roligare med dig!

2010-02-05 @ 21:09:31
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0