♥♥♥


Hej♥

Det blev tyvärr inget inlägg igår för min syrra satt vid datorn hela eftermiddan och kvällen:@

Lite kort om vad som hände igår.
Läxförhör i tyska. Gick bra tror jag, matte med Björne, engelska med Ann och bild med Ann. Bilden var rätt kul. Hon delade upp oss i grupper och i grupperna så skulle man komme på ord och skriva upp dem på olika lappar. När vi hade skrivit ner olika ord så la vi alla olika orden i en stor burk som man sen skulle dra upp en lapp från.  Eftersom att orden inte fanns så skulle man rita vad man tyckte att orden betyde. Jag fick ordet lampitamp. Jag tänkte mig det som ett träd där det växte färgglada lampor på:P Vad tkr ni att det är för ngt?

Idag så började vi dagen med teknik. Tråkigt som vanligt. SO med Daniel. NU jobbar vi om världens barn. Vi fick välja länder från 3 olika världsdelar. Jag tog Afgahnistan, Kenya och Haiti. Det verkar faktiskt rätt kul:D
Lunch i en timme, Elevensval med Viktor. Jag har ju då teater och dans och idag filmede han, sista ämnet var idrott. Bollsporter. Väldigt kul enligt mig:D Fast det fanns ju inte basket:( Sporterna som fanns var innebandy, handboll och fotboll. Nästa vecka ska vi simma på erikstalsbadet. Kul elr vad säger nii?

Kram ☺

Kommentarer
Postat av: Josse

Min dag har vart Toppen :D

2010-02-16 @ 18:02:41
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja!!! Det ska bli kul att simma:) (A)

2010-02-16 @ 21:16:15
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0