En liten simtur:D


Uchhh vilket väder det e idag!! Hatar, hatar, hatar snön. Förut tyckte jag om det men inte längre det e bara kallt och uchligt!! Men iaf. När jag vaknade i morse så såg jag ju bara hur snön vräkte ner och jag undrade om jag och Carro skulle kunna åka till Badhuset. Efter att pratat med varandra och smsat så bestämde vi oss för åka dit ändå. Fast på bussen dit så sa Carro att vi nog skulle vara hemma innan 15 för då skulle det typ bli snöstorm och dem hade varnat att man inte skulle dit då.
Vi började med att simma i motionssimmet. Gick kanske inte så bra. Har aldrig varit bra på att simma. Men efter ett tag gick vi och lekte elr vad man ska säga. Hihihi.
När vi var färdig simmade bestämde vi oss för att ta en damsugare(stavning) ¨på fiket:D Mkt gott!!
Tog lite bilder och filmade när vi var där men jag orkar inte lägga upp dem nu. Kanske senare idag, ngn annan dag elr inte alls:P

//Fillan♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Lägg ut dem! :)

Kram:)

2010-02-20 @ 14:59:08
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0