AVATAR!!!


Hej:)

Blev inget inlägg igår. Jag kunde inte logga in. Det var ngt konstigt. Men idag kom jag in :D

Igår så bestämde jag och Jenny att vi skulle åka tll sergel och kolla på avatar. Hon hade väntat på det i 2 veckar på att få se den och jag hade inte kunnat. Det hade varit matcher och Carro hade varit hemma hos oss och jag hos henne. Men det gick inte igår heller. Mamma skulle bort på förmiddan så jag skulle vara hemma med Ida. Men  vid 11 kom hon hem så jag frågade om det var okej och då var det de så jag sprang till rummet tog fram mobilen och smsade Jenny.

Vi var vid biografen 14:15 och filmen började 14:50. Vi skulle ju kolla på den i 3D. Vi hade verkligen sett fram mot de. På reklamen var det vanligt men när filmen började blev det jätte läskigt. Jenny satt brevid mig och sa jag ångar det här, och jag sa Jenny du är inte snäll som har övertalat mig att göra det här. Men när filmen började var det inte läskigt alls. Jag märkte inte så mycket av 3D men jag vill ändå se i 3D igen:P. Men filmen var väldigt bra. Jag rekomenderar den verkligen. Elr vad säger du Jenny?

Idag är det skola igen. Men jag börjar som vanligt ganska sent. Så jag satte mig vid datorn och har tven på. VAKNA MED THE VOICE!!
Hhihiih. Världens bästa program.

Kram, kram♥

Jag undrar om Carro kmr till skolan idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0