<333


Hej

Nu hr farmor kommit hem igen så hon hämtade som vanligt:)
Skolan har varit helt okej men ändå. På tekniken berättade Björne att vi skulle börja en kvart tidigare! Klockan 8. Alla protesterade. Då sa han att bara halva klassen ska börja då. Halv klasssen ska börja den tiden till sortlovet och dem andra i klassen efter sportlovet. Jag var i första gruppen så jag frågade Björne om jag fick bya till andra gruppen där mina kompisar var. Men neh det fick jag inte. Han sa att man inte skulle vara med sina kompisar. Men typ alla var det. Åhhh. Jag var lite sur efter:@ Men Emma som var i grupp2 ville byta till grupp 1 så vi kunde byta med varandra tur!
På SOn så kollade vi klart på Zozo. Det var ett ganska konstigt slut. Men det var okej:P

Vi ses imorrn ni som går i min skola.

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att det var ett gulligt slut:)

2010-02-09 @ 19:03:02
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0