Vilken dag man haft ;P

Hejj alla människor denna underbara onsdagskväll. Har precis kollat på tv så nu blire datan ett tag. Jaa om man kollar hur på hur min dag sett ut idag så tycker jag att jag faktiskt hittat på ganska mycket för att vara mig. Jaa först va jag ju i centrum med Bettina, sen kom jag i och för sig hem och satte mig vid datan. Men sen såå har jag hunnit med att först platta håret, sen locka de i stora lockar(fast dem va jätte små), sen med ännu mindre lockar, sen med jätte stora men de hände ingenting och sen så platta jag de igen. Elr jag hade tänkt att göra de men hade inte tålmod för de. Men sen så fixade jag ju ny design på bloggen och satte jag mig och rita. En halv fågel. Haha låter fett kul att säga de men aa orkade inte rita hela. Elr på bilden jag rita av vare bara en halv fågel då men aa. Och om de e ngn som undrar så e de då ingen riktig fågel utan en tecknad. Haha. Men de gick iaf skit dålig, så ska inte rita mer på ett tag. Sen så la jag mig och läste. Twilight. Segt. Alltså jag tycker den e ganska sega på svenska men engelska blir ju 100% värre. Läste typ 10 sidor sen så blidde de typ tv och nu sitter jag här. Woow tänk vilken dag :O Hade tänkt att lägga in bilder men hittar inte sladden. Dutig man e alltså ;O
Men nu ska dagen avslutas med att lyssa på Erik Hassle. Så puss och kram människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0