Vad som krävs för att göra mig glad

Sitter här och är så sjuk j*vla glad. Åh, har precis lyssnat på p3 live med Erik Hassle såklart. Dem hade spelat in från när han var i sundsvall ( stavning (A)) den 16 oktober och åh, är så glad. När jag fick höra dem där underbara låtarna, fast de va typ 7 stycken och 2 av 5 av mina favvolåtar va me:D Hurtful och wanna be loved <3 Men jag tycker att det e konstigt att så fort jag hörde att han skulle börja spela Hurtful och när han börja sjunga så fick jag rysningar i hela kroppen, jag fattar inte, jag verkligen ÄLSKAR den låten, jag tröttanar inte på den. Jag kommer ihåg när jag åkte till Edinburgh förra året ( haha kom på nu att imorrn e de ett år sen ) men då så när vi skulle åka till flygplatsen vilken tog typ 1 timme så satt jag och lyssna på den om och om igen och älskade den lika mycket då. Jag tror att jag aldrig kommer att tröttna på den <3 ( elr någon av dem andra av hans låtar)

Men iaf, i slutet av sändingen så säger dem något underbart som fick Fillan att hoppa in i vardagsrummet av glädje. Joo gissa vem som ska släppa ett mini album i början av året ? Wiiiii, joo Erik Hassle. Åh är så sjukt glad, nu är hela min kväll perfekt för detta. Wii <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0