De jag fick ;)

Tänkte lägga in bilder på de jag fått. Woow jag höll de jag lova ;O Haha.

Tröja från mamma och pappa. Fick även ett linne och ett par jeans till men de har jag på mig nu ;P


Stereo, också från mamma och pappa

Dålig kvalite. Vet. Från mamma och pappa
 Ett hjärta min syrra hade tovat
 Dusch grejer tror jag :S Och så biljetter till "Romeo och Julia" Från farmor och Bangen ( plastfarfar )
Väska från mormor och så eclipse men har ju redan den så ska typ byta den mot sex and the city 2 ;P
Presenkort på H&M för 300 och så biopresent kort av farfar.

Presentkort på H&M, vet inte hur mycke de e på men de e från gammelmormor Siv

Twilight. På engelska då och så ett armband. Från Moster Julia

Presentkort på face. 300:-. Av moster Helena. Hehe orkar inte skriva alla andra namn (A)

Wiiie!! Vackraste tröjan av min farbror, hans sambo och så min kusin.

Fick en twiligth tröja av dem också och godis. Hemmagjort. Me like :P
Sen så fick jag ju en pyamas av gammelmormor Berit. Hoppas inte att de va ngt annat. Puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0