Tjooooooo ! :D

Alltså jag har inte haft någon lust med att blogga. Speciellt inte igår näre va julafton. Tjjoo god jul i efterskott ;P
Men jag hade iaf en jätte bra och mysig dag. Jag hade en jul tillsammans med mamma, pappa, Ida, mormor, farfar, farmor, plastfarfar, gammelmormor Siv och så Gammelmormor Berit. Japp så vi var här i våran lägenhet och hade som sagt trevligt. Allt var som det brukade på julen. Mormor grät till Lady och lufsen och satt även kvar längst vid matbordet. Haha. Men så kom "Jultomten" också. Elr jaa pappa. Fast de var bara för att Ida ville dä så mkt. Men jag fick iaf en ny stereo som ska upp på väggen, kläder, ny väska, en Erik Hassle skiva. Elr jaa de e bara en singel men skit samma. Så nu har jag 9 stycken, men så fick jag presentkort, två t-shirtar. En svart däre står Twilight och så de bästa. En vit däre står Erik Hassle :D Bästa farbrorn man har alltså. Men så fick jag lite annat också. Vi får väl se om de blir bilder på dä. Men puss och kram och ha en fortsatt trevlig jul

Joo föresten. Jag tycker att ni ska kolla på svt1 idag klockan 22:30-23:30. Det e ngn julkonsert typ med nordiska sångare. Tjoooo ! :D Gissa vilket de första namnet dem skrivit va ? Haha. Tjoo :D Men så va de ju ngr andra också men jajja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0