Tjooo männsikor

Tjoo männsikor. Haha, jag har typ sagt människa elr männsikor idag istället för deras namn haha.
Men vi va iaf i stan me skolan idag. Kul, kul. Elr vi skulle på julmarknaden i kungsträdgården men de va skit tråkigt. Fast vi fick typ gå till galerian och såå, så jag, Emmi, Carro och Astrid gick till Indiska och så kolla vi där men Carro och Astrid fastnade i en soffa där så jag och Emmi gick och kolla lite andra saker. Vi gick t ex in på NK men där vare bara dyrt och trist. Haha, fast Erik Hassle har ju spelat där så de va ju lite possitivt (A)

Haha, men på vägen hem satt jag typ och babbla om Erik Hassle. Hela vägen. Stackars männsikor. Men jag va stolt över att jag inte hade honom som bakgrundsbild längre utan en fågel. Hehe. Fast dem lista ut att de va en av hans tatueringar:/ Stackars mig, jag som va så duktig. Haha ;P

Men puss och kram <3



Min fina skärmsläckare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0