Om man kortfattar min dag

Hellu kära männsikor. Snart en till dag avklarad då. Första dagen med lov. Tycker att jag avklarat ganska många saker idag, även om dem första timmarna på dagen gick åt till att lyssna på den underbara Erik Hassle. Jag stack ju iväg till centrum med pappa och Ida för att handla julklapp. Jag skulle följa med för att jag viste vad hon önska sig men när vi kom dit kom jag bara ihåg en sak (A)
Sen hade ju jag övertalat pappa till att vi skulle gå in på Åhlens så då gjorde vi det såklart och när man kom ned på undervåning och stod vid skivorna så stod den där och lös upp altning. Jaa de underbara "Taken EP" Wiie så glad jag blev. Sista stoppet innan vi skulle hem blev någon affär med skivor och filmer. Där blev jag argare för att jag inte hitta denna vackra skiva så jag skulle gå bort och kolla på Oskar Linnros skivan men då såå ...
... japp då står "Taken EP" på någon typ grejs i mitten. Haha och de missa jag ;P Men den fanns. Alltså på båda ställerna där de går att köpa skivor. Fillan is happy. Haha.

Men nu ni så blire sista julklapps inslagningen. Nästan iaf. Haha men puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0