Oh my god ( så var jag också en geting...)

Men herregud, alltså de kan icke vara sant men de e ju de. Jag har missat en låt helt och hållet som jag inte tror är en cover. De e ju bara de att den kom ut på youtube för ett halvår sen och jag har missat de !! :O
Men de som jag tycker e väldigt konstigt e att den icke finns på hans youtube sida elr att den inte ens släppts någonstans och aa. Han har ju inte ens skrivit om de någonstanns. ( elr vad jag vet ) Uch fy och bläää. Elr de fanns en kommentar på youtube och då fråga hon om de va hans låt elr en cover och hon hade fårr som svar att den personen trodde att de va en av hans låtar som han skrev...  
Aja, fin text e de ju iaf ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0