Lite om dagen (:

Godkväll denna afton, haha.

Men iaf, kanske kan berätta lite om min dag. Vakna 5 på grund av att pappa skulle åka halv 6 idag och både han och jag ville ju att han skulle vara med. Men i skolan fick vi tillbaka proven. Har varit jätte orolig och inatt drömde jag mardrömmar om de typ, elr att jag skulle på 8,5 av 20. Men blev chockad när jag fick tillbaka de. Jag fick 17/20, jag e fortfarande jäte chockad :O Men iaf, idrotten var hemsk, innebandy. HATAR.
Men så åkte jag hem och lite senare kom gästerna. Elr jaa släkten.
Så men av dem fick jag en ny mascara och lite såna grejsen, 2 burkar pepparkakor, en tia, godis, en bok om fotto, en fottoram och en systemkamera ! :D Wii, jätte glad nu, fast aa dem hade typ glömt minneskort men ska få ett imorrn typ, men de gör inte så mkt :P
Men jag kanske lägger in bilder sen, elr typ i helgen då xD

Kram =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0