Kom in igen annars kan du bli av med näsan...

Herregu, om man inte bloggar på en hel dag har man ju skit mycket att berätta. Men ni får nog olika inlägg för allt annars kmr inlägget bli jätte långt. Här e iaf ett inlägg då ;P

Jaapp igår hade vi julavslutning elr vad man ska säga. Såå först valde vi mellan att åka pulka eller städe klassrummet. Vi körde klassrumms varianten. Haha som Carro sa "Vi kan städa lite, flumma lite, städa lite, flumma lite osv..." Haha och aa de gjorde vi. Men när klassrummet äntligen var klart körde vi hela havet stormar. Med Erik Hassle låtar, håkan Hellström låtar och såå Oskar Linros. Haha. Så kul vi hade xD

Men iaf,, ( undra hur många gånger jag sagt men iaf ;P) då så efter maten så kolla vi på ngn film Mårten valt. Den va inte kul om man säger så. De va typ en film för 5-åringar ? Men så sa dem saker som "kom in igen,, annars blir du av med näsan" och så sa dem "vad är det för mening med att leva om man inte är vacker?" Haha, jag och Carro satt typ och gapskratta. Hehe (A)

Sen så blidde de hemliga tomten. Jaa och då så gav jag ett paket till Emmi som inehöll ett halsband och senapsill. Haha. Men sen fick jag av Emmi och då fick jag ett armband fast de va typ som flera armband, och så fick jag ett nagellack. Jätte fint båda två. Tack Emmi och du läser de här ;D <33

De kommer kanske bilder sen från gårdagen, puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe, hej "Gammelmor (från filmen :P)"!



Ja, fy farao vad skojigt vi hade! :D <3

2010-12-23 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0